عوامل موثر بر روی قیمت لامپ پنلی پارس شهاب
نوشته شده توسط : هدایت گستر

یکی از عواملی که بر روی قیمت لامپ های پنلی پارس شهاب موثر است، طول آن است. به طور کلی، طول لامپ های پنلی پارس به سه گروه 25، 75 و 100 سانتی متری است. طبیعتا هر چقدر که طول لامپ پنلی بیشتر باشد، اجزای به کار رفته و تعداد دیود های نور دهنده در آن افزایش می یابد. علاوه بر آن، هر چقدر طول لامپ پنلی پارس شهاب زیاد تر باشد، مصرف برق آن به دلیل وجود مقاومت های بیشتر افزایش می یابد.

یکی دیگر از عواملی که بر روی قیمت لامپ پنلی پارس شهاب تاثیر گذار است، نوع آن است. لامپ های پنلی پارس شهاب به دو صورت توکار و رو کار عرضه می شوند. لامپ های پنلی رو کار، دارای یک فرم از جنس فایبرگلاس یا فلز آلومینیوم هستند که می توان رنگ آن ها را موقع خرید طبق سلیقه انتخاب نمود. به همین دلیل، قیمت لامپ های پنلی پارس شهاب رو کار گران تر است. اما لامپ های پنلی تو کار، به دلیل آن که فاقد فرم هستند دارای قیمت مناسب تری نسبت به لامپ های پنلی رو کار هستند.

رنگ، یکی از عوامل تایین کننده قیمت لامپ پنلی پارس شهاب است. معمولا بسیاری از افراد سعی می کنند از لامپ های پنلی آفتابی و مهتابی استفاده نمایند. اما برخی از افراد برا مکان های به خصوص، از لامپ های پنلی با رنگ سبز، قرمز و آبی استفاده می نمایند و می بایست هزینه بالا تری را جهت خریداری آن ها بپردازیند. اما لامپ های پنلی آفتابی و مهتابی از قیمت مناسب تری برخوردار هستند و می توان از آن ها در هر مکانی استفاده نمود.





:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 دی 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: